Spôsoby doručenia zásielok a ceny

Doručenie GLS


GLS je jedným z rýchlych a vysoko spoľahlivých prepravcov zásielok v celej Slovenskej republike vrátane odľahlých oblastí. Zásielky sú doručované na adresu alebo na podacie miesto (GLS Parcel Shop, GLS Balíkomat), kde si môžete zásielku vyzdvihnúť podľa vlastného uváženia bez toho, aby ste sa museli viazať na oznámený čas doručenia na vašu adresu.

O stave doručenia vás informujeme e-mailom alebo SMS správou. Samozrejme, aktuálny stav vášho balíka môžete sledovať aj priamo na webovej stránke GLS.

Pre bližšie informácie o stave alebo termíne doručenia Vašej zásielky môžete využiť:
Sledovanie zásielky na webe GLS Slovakia
Informačnú linku prepravca: 45 52 42 500


Využite najspoľahlivejší spôsob doručovania balíkov k vám domov so spoločnosťou GLS. O dátume doručenia vás vodič informuje prostredníctvom SMS. Ak nebudete zastihnutý na adrese doručenia, dopravca sa pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň alebo môžete požiadať o uloženie zásielky na najbližšom mieste odovzdania. V takom prípade budete informovaní e-mailom alebo SMS správou, že balík bol uložený na mieste doručenia.

Počas doručovania môžete svoj balík presmerovať na úplne inú adresu. V prípade dobierky môžete za balík zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou kartou.

Podľa našich skúseností je doba doručenia na vašu adresu 2-5 pracovné dni.

Využite najspoľahlivejší spôsob doručenia so spoločnosťou GLS. Svoju zásielku si môžete vyzdvihnúť v rozsiahlej sieti predajní GLS Parcel Shop, ktoré sa nachádzajú v priestoroch našich zmluvných partnerov, alebo priamo v samoobslužných automatoch GLS Balíkomat, ktoré sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Celkovo je na celom území Slovenskej republiky viac ako 500 predajní.

O uložení zásielky na mieste doručenia budete informovaní e-mailom alebo SMS správou. Správa bude obsahovať aj PIN kód na vyzdvihnutie balíka a prípadnú výšku dobierky. Balík si môžete vyzdvihnúť počas 5 pracovných dní kedykoľvek počas otváracích hodín vami vybranej predajne GLS Parcel Shop.

Podľa našich skúseností je čas doručenia do GLS Parcel Shopu alebo samoobslužného boxu GLS Balíkomat 2-5 pracovné dni.

Úplný zoznam GLS Parcel Shop a samoobslužných boxov GLS Balíkomat nájdete tu.



Doručenie Slovak Parcel Service


Slovak Parcel Service patrí medzi logistická spoločnosť, ktorá privezie balík priamo k Vám domov alebo doručí zásielku do dohodnutého výdajného miesta (SPS ParcelShop). Slovak Parcel Service zvyčajne doručuje zásielky v časovom rozmedzí 8-17 hodín, v deň doručenia budete vopred informovaní e-mailom či SMS správou.

Pre bližšie informácie o stave alebo termíne doručenia Vašej zásielky môžete využiť:
Vyhľadanie zásielok na webe Slovak Parcel Service


Čas doručenia zvyčajne oznamuje vodič SMS správou alebo volaním na vami uvedený koktatní telefón. Keď mu nebudete zastihnutý na doručovacej adrese, prepravca automaticky ponechá zásielku na najbližšom SPS ParcelShopu, kde si ju môžete vyzdvihnúť do 7 kalendárnych dní. O uložení zásielky budete bezprostredne informovaný.

Pri doručení tovaru môžete uhradiť dobierku v hotovosti alebo platobnou kartou. Podľa našich dlhoročných skúseností sa približná doba dodania pohybuje medzi 2 až 5 dni Všetky zásielky doručované Slovak Parcel Service sú poistené a dajú sa sledovať na webových stránkach dopravcu.

Pokiaľ Vám u spoločnosti SPS nevyhovujú časy rozvozu zásielok a nechcete čakať na vodiča, môžete si vyzdvihnúť balíček v najbližšom ParcelShope SPS. Službu spravidla zabezpečujú smluvené predajne či prevádzkovne, ktoré okrem bežnej činnosti poskytujú príjem a výdaj zásilku SPS. Každý deň, ak to nestihneš, sa tam dostaneš, je tu zásielka v najbližších Dnech doručená.

Zásielku vyzdvihnete v bežnej otváracej hodine Vami vybraného SPS ParcelShopu (spravidla fungujú aj cez víkend). Osobný odber tovaru môže vykonať ľubovoľná osoba, ktorá sa preukáže jedinečným PINom, určeným na prevzatie zásielky (obdržíte e-mailom alebo SMS správou).

Upozorňujeme, že niektoré SPS ParcelShopy nie sú vybavené platobným terminálom. Mapu všetkých SPS ParcelShopov vrátane podrobných informácií o pobočke nájdete tu.

Bežný termín dodania objednaného tovaru do ParcelShopu sa pohybuje okolo 2-5 pracovných dní.



Doručení Packeta


Packeta patrí medzi obľúbené a overené dopravcu s vysokým počtom výdajných miest po celej slovenskej republike. Svoju popularitu si Packeta vyslúžila nielen vďaka kvalitným službám, ale aj vďaka veľmi priaznivej cene dopravy, ktorú preferuje veľká väčšina zákazníkov.

Okrem bežných výdajných miest môžete u Packeta využiť aj samoobslužné výdajné Z-Boxy s okamžitým vydaním tovaru bez front, ktoré fungujú 24 hodín denne, 7 dní v týždni!

Pre bližšie informácie o stave alebo termíne doručenia Vašej zásielky môžete využiť:
Sledovanie zásielky na webe Packety
Informačnú linku prepravca: +421 221 201 135


Packeta umožňuje osobné prevzatie objednaného tovaru na viac ako 1 300+ výdajných miestach po celej slovenskej republike. O doručenie balíčka na výdajné miesto budete informovaní e-mailom a SMS správou, kde zároveň obdržíte PIN pre vyzdvihnutie zásielky. Balíček je na výdajnom mieste uložený po dobu 7 kalendárnych dní.

Zásielku si vyzdvihnete v obvyklej otváracej hodine vami vybraného výdajného miesta, ktoré spravidla fungujú tiež v sobotu i nedeľu. Výdajné miesta Packeta zaisťujú zmluvné prevádzkarne, ktoré popri bežnej činnosti umožňujú aj príjem a výdaj zásielok.

Upozorňujeme, že niektoré pobočky Packeta nemusí byť vybavené platobným terminálom a môžu prijímať v prípade dobierky len hotovosť. Mapu všetkých výdajných miest vrátane podrobných informácií o pobočke nájdete tu.

Podľa našich skúseností sa obvyklý termín dodania objednaného tovaru cez výdajné miesto Packeta pohybuje približne okolo 1 až 3 pracovné dni.

Zásielka je doručená až k vám domov na akúkoľvek adresu na Slovensku. V deň doručovania ste informovaní e-mailom, SMS správou o presnom čase doručenia. Dobierku môžete zaplatiť v hotovosti, cez online platobnú bránu alebo kartou u každého kuriéra. S aplikáciou Live-tracking môžete sledovať na online mape pohyb zásielky v reálnom čase.

Ak nebudete zastihnutí na doručovacej adrese, prepravca zásielku ponechá na výdajnom mieste Packety, kde si ju do 7 kalendárnych dní vyzdvihnete. O uložení zásielky budete bezprostredne informovaní e-mailom alebo SMS správou.

Podľa našich dlhoročných skúseností sa približná doba dodania pohybuje medzi 2 až 4 dňami. Vašu zásielku môžete sledovať na webových stránkach dopravcu alebo v mobilnej aplikácii.



Doručení Slovenská pošta


Slovenská pošta patrí medzi tradičné dopravcu s dlhoročnou tradíciou. Zásielky doručujú priamo na poštovú adresu v rámci Slovenskej republiky v pracovných dňoch medzi 8 - 16 hodinou (vo vybraných lokalitách až do 20 hodín). V deň doručenia Slovenská pošta u niektorých typov zásielok informuje o doručení e-mailom alebo SMS správou (neplatí pre obyčajné zásielky).

Zo širokej ponuky typov poštových zásielok ponúkame doručenie obyčajnou zásielkou alebo doporučenou zásielkou. Uvedené spôsoby dopravy sa navzájom líšia cenou, spôsobom dodania, ale aj dobou doručenia.

Pre bližšie informácie o stave alebo termíne doručenia Vašej zásielky môžete využiť:
Sledovanie zásielok na webe Slovenskej pošty
Informačnú linku prepravca: 0850 122 413


V prípade, že chcete ušetriť na poštovnom, máme pre vás možnosť zaslania zásielky v obyčajnej obálke. Tovar dostanete priamo do schránky, nemusíte teda chodiť na poštu a preukazovať sa dokladom totožnosti. Aby sme mohli znížiť cenu poštovného na minimum, museli sme maximálne ubrať na hmotnosti a cene tovaru - ťažké, drahé a rozmerné zásielky nemožno obyčajnou zásielkou poslať. O nemožnosti expedície ste informovaní v košíku.

Obyčajné listové zásielky nie sú poistené, nie je možné ich vyhľadať vo sledovania zásielok, hrozí ich strata alebo zničenie obsahu z dôvodu dlhého transportu a nemožno ich reklamovať. Nízka cena doručenia zásielky je vyvážená vysokým RIZIKOM a veľmi dlhá dodacou lehotou, ktorá je približne 5-15 pracovných dní.

Je len na vás, či si zvolíte tento druh zásielky, pretože nízka cena so sebou prináša určité riziká:

  • zásielky nie sú evidované v poštovom systéme - nemožno ich teda ani reklamovať, ani dohľadať
  • nie je zaručené doba dodania - doručenia môže trvať aj dva týždne
  • obsah sa môže poškodiť - v prípade, že sa obálka nezmestí do schránky, poštár ju treba prehne
  • možné riziko straty - obyčajná zásielka sa môže po ceste zatúlať (stačí drobná chyba v adrese) alebo vám ju niekto môže scudziť z poštovej schránky (veľká obálka sa do schránky väčšinou nezmestí)
  • prípadnú škodu nemožno vymáhať - voľbou obyčajné zásielky preberá všetky tieto riziká kupujúci na seba (viď. obchodné podmienky)

Využite cenovo dostupnú službu prepravnej spoločnosti Slovenská pošta a nechajte si doručiť balík do vašich rúk. Využite dodanie zásielky na konkrétnu adresu v rámci celého územia Slovenskej republiky.

V prípade, že nebudete zastihnutý na doručovacej adrese, bude zásielka uložená na najbližšej pobočke Slovenskej pošty počas 10 kalendárnych dní, prípadne sa môžete dohodnúť na opätovnom doručenie v inom termíne. O tomto stave ste vyrozumení doručovateľom vhodením oznámenie o uložení zásielky do vašej poštovej schránky.

Podľa našich skúseností sa doba dodania balíka až domov pohybuje v rozmedzí 2-7 pracovných dní.

Doprava od 3,20 €

Na všetky obyčajné listové zásielky

Dodanie do týždňa

Vyrábame a expedujeme rýchlo

Kvalitný fotopapier

Tlačíme na polomatný fotopapier

Magnetická fólia

Používame pružnú magnetickú fóliu