Kontaktné informácie a číslo účtu

Zaujímajú Vás nejaké informácie pred samotnou objednávkou? Máte na výrobu fotomagnetov akúkoľvek otázku? Potrebujete sa opýtať na stav svojej objednávky? Chcete pomôcť s hľadaním stratenej zásielky? Kontaktujte nás prosím e-mailom: fotomagnety@dokidoki.cz, alebo pomocou jednoduchého formulára na tejto stránke. Na Vaše otázky budeme reagovať čo najrýchlejšie to pôjde.

Mapa

Zašlite nám správu:

Adresa na vrátenie zásielok:

DOKI DOKI s.r.o.

Ruská 45/2

470 01 Česká Lípa

Česká republika

Sídlo a fakturačné údaje:

DOKI DOKI s.r.o., Goetheho 1077/23

160 00 Praha 6 - Bubeneč

Česká republika

IČ: 09878980 • DIČ: CZ09878980

Bankové spojenie, IBAN:

SK41 1111 0000 0016 5679 4004

SWIFT/BIC: UNCRSKBX

UniCredit Bank, Bratislava

variabilný symbol: číslo objednávky

Nejčastěji se ptáte

Odporúčame! Prečítajte si zoznam najčastejších otázok našich zákazníkov. Pripravili sme zoznam otázok súvisiacich s výrobou a tlačou fotomagnetov na chladničku. Snažili sme sa na všetky starostlivo a čo najpodrobnejšie odpovedať. Odporúčame si starostlivo všetky najčastejšie otázky prečítať a vyhľadať, či tam práve nie je odpoveď na Vašu otázku.

Kedy dostanem svoju objednávku?

Magnetky sa snažíme vyrábať obratom, aby ste nemuseli na svoju objednávku dlho čakať. Celý priebeh od objednania k výrobe môže zdržať jediné - platba vopred prevodom na bankový účet. Odporúčame teda vyberať online platobné metódy, kedy si vyhradzujeme na výrobu fotomagnetov max. 4 pracovné dni. Potom zásielku odosielame a všetko je potom v rukách dopravcu a vami vybraného spôsobu dopravy.

Zásielka nedorazila, čo mám robiť?

To, že zásielka nedorazila, môže mať mnoho dôvodov. Vďaka vyťaženosti prepravcov sa môže stať, že sa zásielka oneskorí. V extrémnych prípadoch sa môže aj stratiť – stáva sa to veľmi zriedka. Zásielky s podacím číslom je možné sledovať po internete, obyčajné zásielky podacie číslo bohužiaľ nemajú a sledovať sa nedajú. Nezabúdajte, že obyčajné zásielky majú aj pomerne dlhú dobu dodania, prosíme o trpezlivosť.

Nie som spokojný s magnetkami, ako ich môžem reklamovať?

Či už sa jedná o chybu pri výrobe alebo o poškodení zásielky pri preprave, vždy sa na nás obráťte. Záleží nám na vašej maximálnej spokojnosti a chceme pre svojich zákazníkov to najlepšie. Preto ponúkame aj nadštandardné reklamačné podmienky. Fotomagnetky môžete vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu a my vám následne bez zbytočných otázok vrátime peniaze prevodom na váš účet.

Partneri / Bezpečná platba

  • GLS
  • Packeta
  • Slovak Parcel Service
  • Slovenská Pošta
  • Visa
  • MasterCard
  • PayU
  • UniCredit Bank